My Vám zavoláme
Zadejte své tel. číslo

Nejčastěji kladené otázky

  • Jak funguje vyzkoušení matrací?

Matrace zasíláme ve dvojím průhledném obalu, kdy jeden slouží k přepravě a druhý k vyzkoušení. Pro vyzkoušení matrace doporučujeme ponechat matraci v jednom originálním nepoškozeném obalu. Na obal si můžete položit prostěradlo pro větší pohodlí. 

  • Jak můžu objednat atypický rozměr?

V případě zájmu o atypický rozměr, můžete zadat své telefonní číslo do kolonky zavolejte mi a my Vám obratem zavoláme. Nebo nás můžete kontaktovat na e-mailu: info@ketyban.cz, telefonu: 511 146 748 nebo přes kontaktní formulář. Vyrobit lze téměř jakýkoliv pravidelný rozměr. Dodací doba u atypických romzměrů se pohybuje obvykle do 5 dnů.

  • Jak funguje osobní odběr na výdejním místě?

Nejprve se s námi telefonicky domluvíte, kdy si zboží vyzvednete, abychom pro vás zboží vychystani ve skladu nebo na prodejně. Vyzvednout zboží si můžete každý všední den od 9 - 12 a od 13 - 17 hodin, v sobotu od 9 - 11 hodin po předchozí dohoděAdresa prodejny: Akcent 2000 s.r.o., Sokolovská 1345, Veselí nad Moravou nebo v našem sklad

  • Co musím zkontrolovat při převzetí zboží od přepravce?

Doporučujeme zkontrolovat, zda zboží není mechanicky poškozeno a zda odpovídá Vámi objednanému modelu před přepravcem. Pokud přepravce nebude chtít počkat na kontrolu, napište do předávacího protokolu, že zboží bylo přijato s výhradou. Např. poškozený obal.

  • Jak můžu vrátit zboží ve 14 denní lhůtě?

Zboží nezasílejte na dobírku a pokud to lze, pošlete zboží v původním obalu (není ale podmínkou). Před zasláním zboží zpět nás písemně (emailem) informujte, že žádáte o odstoupení od smlouvy, uveďte číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven (atypické rozměry nebereme zpět). Více zde bod 10.

  • Jak zboží reklamovat?

Pokud zjistíte při převzetí závadu, zboží nepřebírejte a na místě s řidičem sepište reklamační protokol. Reklamaci u zboží v záruční době může zákazník uplatnit jednou z následujících možností:

    • osobně v provozovně prodávajícího (nejrychlejší způsob)
    • zasláním reklamace na adresu:

      Akcent 2000 s.r.o.
      Sokolovská 1345
      698 01 Veselí nad Moravou
      nebo e-mail: info@ketyban.cz

Více informací o reklamacích naleznete zde

  • Jak funguje nákup na splátky?

Nákup na splátky je jednoduchý. Vyberete si zboží, které se vám líbí a vložíte ho do košíku, kde si ještě překontrolujete, zda je všechno v pořádku. Potom přejdete ke způsobu platby, kde zvolíte nákup na splátky ESSOX. Vyberete si ještě způsob dopravy a dokončíte svou objednávku. Po odeslání objednávky budete ihned přesměrováni na formulář, ve kterém vyplníte požadované informace. Po odeslání objednávky vám přijde emailové potvrzení o přijetí žádosti. Email s výsledkem posouzení bude obsahovat odkaz, na kterém si stáhnete úvěrovou smlouvu. Výhody nákupu na splátky a další informace naleznete na tomto odkazu 

  • Kdy mi bude zboží doručeno?

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 5 - 10 pracovních dnů. Na detailu každého výrobku se zobrazuje textová informace o dostupnosti zboží. Je-li stav Skladem - zboží je reálně na skladě s možností dodání od 24h do 3 dní.

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s přáteli
První nákup

zadejte svůj email a získejte slevu na váš první nákup po zaslání ihned obdržíte slevový kód.

Získejte 100 Kč na váš nákup