My Vám zavoláme
Zadejte své tel. číslo

Nákupní řád

Před nákupem si pečlivě pročtěte nákupní řád. V případě, že jste nenalezli informaci, kterou jste hledali, kontaktujte nás.

Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmíkny") platí pro nákup v internetových obchodech provozovaných společností Akcent 2000 s.r.o. od 20.12.2022.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Akcent 2000, s.r.o., se sídlem Sokolovská 1345, 698 01 Veselí nad Moravou, IČ: 49970381, zapsané v OR vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 13536 dále jen prodávající a kupujícího (zákazník, spotřebitel) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.ketyban.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).




1 Výběr zboží a jeho objednání

Z nabídky zboží můžete vybírat několika způsoby. Nejjednodušší je zadání konkrétního typu produktu, pokud jej znáte, do okénka Vyhledat (v pravé horní části obrazovky). Najít správný výrobek přímo pro Vás můžete také procházením menu nebo pomocí parametrického vyhledávání (délka, šířka, výška, potah, do hmotnosti).

Zvolte požadovaný potah a rozměr kliknutím na příslušnou cenu. Dále zvolte počet kusů a vybrané zboží vložte do košíku. Zde vidíte všechny potřebné informace - název zboží, typ potahu, rozměr, váhové zatížení, počet kusů, celkovou cenu bez i s DPH. Pokud již máte v košíku vše, dejte Pokračovat k volbě dopravy a platby a zaškrtněte nabízenou dopravu a typ platby.

  • osobní vyzvednutí na prodejně Akcent 2000 s.r.o., Sokolovská 1345, Veselí nad Moravou, zdarma každý všední den od 9-12 a od 13-17 hodin, v sobotu od 9 - 11 hodin po předchozí dohodě
  • standardní doručení přepravní službou za 153 Kč (včetně DPH). Při ceně objednávky nad 5000 Kč doprava po ČR ZDARMA, pokud není v ceně přepravy na konci objednávky uvedeno jinak.
  • standardní doručení na slovensko přepravní službou za 403 Kč (včetně DPH). Při ceně objednávky nad 7000 Kč doprava po SR ZDARMA, pokud není v ceně přepravy na konci objednávky uvedeno jinak.

Následuje vyplnění správných dodacích a fakturačních údajů. Do políčka Poznámka uveďte případné dotazy a upřesnění týkající se Vaší objednávky.

Předposledním krokem je kontrola všech údajů.

Stisknutím Potvrďte nákup je nákup u konce a spotřebitel uzavírá kupní smlouvu. Na monitoru se Vám zobrazí evidenční číslo Vaší objednávky a na Vámi zadaný e-mail bude odesláno potvrzení o přijetí objednávky.

Následující pracovní den Vás kontaktujeme s informacemi ohledně dostupnosti a dodání zboží a to zejména v případě, že je u zboží uvedena dodací doba delší než 30 dní.



2 Převzetí zboží

Při přebírání objednaného zboží se přesvědčte, zda není mechanicky poškozeno a zda odpovídá Vámi objednanému modelu a množství.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a současně o této skutečnosti učinit zápis o poškození do přepravního listu či sepsat s přepravcem reklamační protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem prodávajícímu. V případě shledání porušení obalu nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. 

Kupující dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží, zejména že balení obsahuje vše, co obsahovat má.

Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout, nebo vždy je možné nahlásit na e-mail info@ketyban.cz. Dále prodejce v případě převzetí od přepravce doporučuje přiložit fotodokumentaci poškození a obalu.

Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodejci možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Podpisem přepravci stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou. Pokud zjistíte závadu, zboží nepřebírejte a na místě s řidičem sepište reklamační protokol. Více informací Vám poskytneme na tel.: 511 146 748



3 Dodání zboží

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 5-10 pracovních dnů. Na detailu každého výrobku se zobrazuje textová informace o dostupnosti zboží. Je-li stav Skladem - zboží je reálně na skladě s možností dodání od 24h do 3 dnů.

Prodávající se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. V souladu s tím zákazník souhlasí, aby jeho objednávka mohla být v případě potřeby pro účely logistické optimalizace rozdělena do dílčích objednávek dodaných jednou přepravní firmou.

Pokud Vám termín dodání avizovaný u zboží nevyhovuje, sdělte nám požadovaný termín do poznámky v objednávce. Nastane-li případ, kdy si zákazník zboží nemůže převzít v termínu, který byl uvedený v době objednání u zboží, uskladníme zboží bezplatně po dobu 7 dní. Za každý následující den bude u nadrozměrného zboží (sedačky, obývací stěny, předsíňové stěny, rohové lavice a pod.) účtováno skladné ve výši 50Kč/den. Den před expedicí nadrozměrného zboží se spotřebitel telefonicky spojí se zákazníkem a dohodnou se společně na termínu dodání. V případě, že dojde u nadrozměrného zboží k marnému závozu, způsobeným ze strany zákazníka, bude marný závoz účtován navíc k objednávce.

Kupující je povinen zboží řádně při převzetí od dopravce zkontrolovat. Pokud kupující při dodání zboží dopravcem zjistí poškození zásilky, o němž má za to, že bylo způsobeno při přepravě, nebo pokud počet skutečně dodaných balíků neodpovídá počtu balíků uvedených na přepravním listu dopravce, doporučuje se pro takovou reklamaci kupujícímu následující postup. Kupující uvede vady nebo nesprávný počet balíků jako výhradu do přepravního listu dopravce a následně vypíše reklamační formulář na internetové stránce prodávajícího uvedené výše nebo odešle elektronickou poštou prodávajícímu, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla kupujícímu zásilka doručena. Kupující by pokud možno neměl se zásilkou nijak manipulovat a měl by zajistit uchování obalu, ve kterém mu byla zásilka doručena. Kupující současně zašle fotodokumentaci poškozeného zboží, obalu a protokolu dopravce.



4 Způsob doručení

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní firmy nebo vlastní přepravou po celé ČR a SR. U objednávek v hodnotě nad 5000 Kč vč. DPH nabízíme přepravu pro ČR ZDARMA, (na slovensko nad 7000 Kč ) v opačném případě si účtujeme přepravné ve výši 153 Kč vč. DPH za celou objednávku (na slovensko 407 Kč vč. DPH) , pokud není v ceně přepravy na konci objednávky uvedeno jinak.

Zboží, které máme skladem a je-li objednávka zpracována do 12h, expedujeme obvykle ještě týž den.

Pro okolí sídla provozovny může provozovatel zajišťovat dopravu vlastním rozvozem.



5 Možnosti platby

Nabízíme Vám několik možností, jak provést platbu. V případě, že chcete platbu provést v Eurech, uveďte toto do poznámky k objednávce, cena bude přepočítána podle aktuálního kurzu.

  • na dobírku při převzetí zboží
  • osobně v hotovosti při převzetí zboží na prodejně ve Veselí nad Moravou
  • převodem na účet (číslo účtu a variabilní symbol Vám budou sděleny po provedení objednávky)
  • na splátky formou spotřebitelského úvěru společnosti Essox s.r.o. Podmínky nákupu na splátky naleznete zde.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

Podmínky vrácení peněz naleznete zde.



6 Záruční list, daňový doklad

Záruční doba je 24 měsíců od data prodeje. Veškeré nabízené značky mají servisní zastoupení v ČR, kontakty na ně jsou uvedeny v záručních listech nebo na internetových stránkách výrobců.

V některých případech záruční list nahrazuje prodejní doklad, pokud je tomu tak, pro reklamaci je třeba pouze tento doklad.

Jak postupovat při reklamování zboží se dočtete v sekci Reklamace.


7 Kupní smlouva

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s nákupním a reklamačním řádem internetového obchodu ketyban.cz a že s ním souhlasí. Návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrdit nákup".

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků . Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

V případě, kdy kupující odmítne zboží převzít, a to i ve stádiu, kdy zboží ještě nebylo expedováno, dochází tím k porušení kupní smlovy dle zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku. V takovém případě si vyhrazujeme právo na náhradu škody ve výši odpovídající poštovnému, balnému a naskladnění a vyskladnění nevyzvednutého zboží.



8 Práva z vadného plnění

8.1. Záruční podmínky

V případě osobního odběru zboží je kupující povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s prodávajícím. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou prodávajícím uznány.

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců s výjimkami, stanovenými zákonem. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě výměny zboží začíná záruční doba běžet od začátku.

8.2. Uplatnění reklamace

V případě, že kupující objeví na dodaném výrobku během záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, má právo na reklamaci zboží. Tuto reklamaci může uplatnit jednou z následujících možností:

  • osobně v provozovně prodávajícího (nejrychlejší způsob)
  • zasláním reklamace na adresu:

    Akcent 2000 s.r.o.
    Sokolovská 1345
    698 01 Veselí nad Moravou
    nebo e-mail: reklamace@akcent-nabytek.cz

Po obdržení oznámení o závadách prodávající obratem (nejpozději však do pěti pracovních dnů) informuje kupujícího o dalším postupu v závislosti na druhu zboží, především o předpokládané době opravy a způsobu vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení kupní ceny).

Je vhodné doručit zboží v originálním obalu, příp. v obalu vhodném a dostatečně chránícím daný výrobek. Pro rychlejší vyřízení reklamace je rovněž vhodné, aby byl kupující schopen předložit doklad o koupi.

Je-li závada na zboží opravitelná (většina případů), je oprava provedena bezplatně, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady prodávajícího. Reklamace, včetně odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Náklady na doručení zboží prodávajícímu nese kupující. Náklady na doručení opraveného nebo vyměněného zboží kupujícímu nese prodávající.

Pokud je u zboží prodloužená záruční doba a uplyne 2-letá záruční doba, činí doba na vyřízení reklamace 90 dnů ode dne uplatnění reklamace. Aby mohla být prodloužená záruční doba uznána, musí být splněny podmínky, které jsou pro prodlouženou záruční dobu u zboží uvedeny. Např. registrace produktu u výrobce. U matrací se prodloužená záruční doba vztahuje vždy pouze na jádro matrace.

 

8.3. Odmítnutí reklamace

  1. Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.
  2. Prodávající je oprávněn odmítnou reklamaci Zboží také v případě, že Zboží není předáváno v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami.

8.4. Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení uvedená v čl. 8.3. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad nebo v případě velmi závažné vady. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Dle ust. § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, kdo má právo podle § 1923, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

8.5. Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží v případě

  • že kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil,
  • nenahlášení zjevných vad při převzetí zboží,
  • poškození zboží při přepravě v případě vlastní přepravy kupujícího,
  • používání či umístění zboží v nevhodných podmínkách (vlhkost, chemické a mechanické vlivy, povětrnostní podmínky atp.),
  • neodborné montáže, zacházení, obsluhy nebo zanedbání náležité péče o zboží ze strany kupujícího,
  • poškození věci nevhodným způsobem ošetření,
  • poškození zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s všeobecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy platnými na území České republiky,
  • opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
  • nekvalitní přípravy podkladů (nerovnost stěn a podlah) pro realizaci montáže,
  • poškození věci jakoukoli jinou činností kupujícího.
Za vadu zboží se nepovažuje (mimo jiné) obvyklý barevný nebo strukturový rozdíl u přírodních materiálů (např. kůže), textilních a umělých materiálů (např. jsou-li u nábytkových látek drobné odchylky ve vzoru látky nebo barevném tónu) a lakovaných ploch. Za vadu zboží se nepovažují také rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci obvyklé tolerance. Kupující bere na vědomí, že všechny rozměry uvedené v e-shopu  jsou uvedeny s možnou odchylkou v rámci této obvyklé tolerance.

8.6. Mimosoudní řešení sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.


9 Zakázková výroba

Většina objednávaného zboží není vedena skladem a vzhledem k jeho rozmanitosti – výběr rozměru, barev provedení atd. – je vyráběno na zakázku, tzn. dle přijatých objednávek zákazníků je teprve zadáváno do výroby. Proto je u řady zboží termín dodání 1–6 týdnů. Platí, že pokud je u zboží vzorník, ze kterého si můžete vybrat zboží v různých provedeních – rozměrech, barvách, čalounění, je vyráběno na zakázku. Na zakázkové zboží si vyhrazujeme právo vyžádat si od zákazníka uhrazení zálohy ve výši 30% hodnoty objednávky. Zakázková výroba se nevztahuje na matrace a rošty, pokud se nejedná o atypický rozměr.


10 Odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem

Podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku máte jako spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy je možné provést jakýmkoliv jednoznačným prohlášením. Např. zasláním na e-mail: info@ketyban.cz

Na vybrané zboží prodlužujeme lhůtu pro vrácení zboží na 30 dnů. Více informací o zboží, kterého se to týká naleznete zde.

Před zasláním zboží zpět nás písemně informujte, že žádáte o odstoupení od smlouvy, uveďte číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.

Spotřebitel je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Ve všech případech odstoupení dle tohoto odstavce dále kupující výslovně bere na vědomí, že platby za montáž či výnos nejsou součástí dopravného a nebudou kupujícímu vráceny.

Toto ustanovení zákona nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • o dodávce zboží, které bylo vyrobeno na zakázku.

11 Zrušení objednávky prodávajícím

V případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazně změnila cena a zákazník změnu neakceptuje, prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo na storno objednávky i v případě, kdy není schopen splnit požadavky zákazníka. Ve vyjímečných situacích si prodávající vyhrazuje právo na storno objednávky bez udání důvodu. Prodávající bez prodlení zákazníka kontaktuje a o nastalé situaci ho informuje.

Pokud již byla část nebo celá objednávka uhrazena, bude částka vrácena zpět způsobem, na kterém se obě strany dohodnou.

Prodávající má právo objednávku stornovat i v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.


12 Informace o zboží a ceně

  1. Informace o zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu jsou čerpané z informační databáze dodavatele a veřejně přístupných zdrojů výrobců zboží. Obrázky zobrazené u výrobku jsou jen ilustrační. Dodavatel si vyhrazuje právo na možné technické a materiálové úpravy, včetně barevných odchylek, které neovlivňují obvyklé použití a deklarované rozměrové a užitné vlastnosti zobrazeného zboží.
  2. Všechny případné akční ceny zboží uvedené ve webové rozhraní obchodu platí pouze do uvedeného času, nebo do vyprodání zásob, pokud u konkrétního zboží není uvedeno jinak.


13 Ochrana osobních dat

Naše webové stránky využívají technologie retargetingu od externích reklamních systémů. To nám umožňuje ukázat návštěvníkům, kteří již projevili zájem o naše produkty, naše reklamy v reklamní síti externích reklamních systémů.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz a Favi online s.r.o.; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

Podmínky ochrany osobních dat jsou nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. Jejich znění naleznete zde.


14 Ukládání cookies

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.


15 Závěrečná ustanovení

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy reklamace@akcent-nabytek.cz Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.


Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

Zboží na e-shopu je řazeno podle neprodávanějšího zboží, s tím, že nejprodávanější je umístěno jako první.

Recenze produktů jsou sbírány pomocí služby heureka.cz a zbozi.cz, pokud s tím spotřebitel předem vysloví souhlas. Pokud je souhlas udělen, obdrží spotřebitel po určité lhůtě e-mail s žádostí o hodnocení zakoupeného produktu.  Tuto žádost odesílá zbozi.cz a heureka.cz

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.


 

16 Kontakt

Akcent 2000 s.r.o.
Sokolovská 1345
698 01 Veselí nad Moravou

IČO: 49970381
DIČ: CZ49970381
Společnost je zapsána v OR vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 13536

Tel.: 511 146 751, 534 534 928 (Po-Pá 8:00-17:00)

Bankovní spojení: 1443256309/0800 Česká Spořitelna

Bankovní spojení IBAN: CZ07 0800 0000 0014 4325 6309 SWIFT: GIBACZPX

Rychlou odpověď na Váš dotaz získáte použitím formuláře.

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s přáteli
První nákup

zadejte svůj email a získejte slevu na váš první nákup po zaslání ihned obdržíte slevový kód.

Získejte 100 Kč na váš nákup